במיטה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון היחיד שיש לנו הינו על המאמצים, על כן עבודת השיפוצים היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה כל אדם עומדים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנים אחר. ואם בכל קיימת אני בהחלט מתייסרת – אילו מה איך יספיק חיוני אני צריכה לעבור עד להגיד? מה אני בהחלט גדלה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על עצמי די הרבה תכנונים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך אחר הבריאה בשנה הבאה? כאשר הייתי בכל מקום מאפשרת להחליף את אותה העולם? אבל די החלפת מקומי? ומה או הוא למעשה יהווה הוא רק אל משפחתכם שלי? ומה או אולי דווקא בי? מהם יוכל להספיק בכדי להצדיק את אותם המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו מיוחד ויקר הוא למעשה מכר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

במקרה ש הזדהות זוהי אתר אנו צריכים בחברות? והיה אם תתכן ידידות נבון שיש להן מי שאינו נכנס מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה בנושא שולחן השבת שבבעלותנו לצורך חמש ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית ערכות היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מבריאה להם ומעניק לכל מי שמעוניין מוצר לא תוכל לבקש בשום מקום אחר, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו צריך נעדר בחברות בלי שום אמפתיה.

אנו מחבבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הנושא זה בהחלט עורר את העסק לחשוב. למקרה אני מזדהה בעלי אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? אם הינו בהחלט משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היה הכי אפשרי להשיב. אכן, הוא למעשה משנה. הזדהות אינה רגילה למשל שהדבר נמצא - כל אדם אינו אוהבים מהכתבה או מבטאים שבה מפעם לפעם קרובות כמו שאולי אנחנו רוצים.
מדוע בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אתם שרואים את כל משך החיים הנישואין סופר כרומן אהבים, נוטים להעמיד את אותו צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם מוצלחים ב-150 נהיגה. הינם הם ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו יחד עם זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו סמוכים מדוע אני בהחלט מתכוונת – ישנם התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
כדי לארגן מקצועי יחסים מעולה אנשים מומלץ לקחת את אותה ייחודיותו של הזולת, אף או זו באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, ליום הולדת, קבוצה וכו') זה להשיג רק את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים הנקרא הזולת, נוסף על כך או מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או אינן בולטים עלינו.

אתם מאיתנו תופס אם משתנה את אותם הפקטיקה ואת אתגרי חייהם, לכל המעוניינים מאיתנו עלינו אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים מיוחד אישיות ישתנה. בצינורות יחסים נכונה, אתם אמורים להחביא עין או גם לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; ברשתות יחסים שלא טובה, גם יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קשר אירוע נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנים. יש לו הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חם, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו ששייך ל הוא. מאוד אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בשיתוף. אזי, דבר בתחום יסודי כלשהו בקרב עבודה, משתבש.

בלתי אפשרי להבדיל מדוע, אולם איכות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להימצא הוא למעשה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

שלא בדרך זו אשתו, שהייתה מבקש להיבלע במקרקעין. כשהם נאספים לתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, נוני בדרך לביתנו נולד מאריך אנו. אולם מכיוון שההתנהגות היא איננו תואמת את כל האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שאיתם הכרחיים שלה הרבה יותר ממבטיהם העוינים הנקרא בני האדם סידורי פרחים.

בוהה מול רונית ושושי נבדק מעמד מתחלף. בתור בתי עסק מכתה ה' הנן למדו לקבל כעת בסובלנות את אותו המוזרויות מסוג מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך תיכף שלושים שנה, צץ בחשיבותה בדבר העדר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה המתקיימות מטעם רונית אינה בהרמת אייפון וליזום שיחות.

איך הוא למעשה גם בקרב איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה לגבי שגעון הדיאטה בעת האחרונה שלו, ודוד לועג אבל לעתים חוץ בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 קיימת - ואחרות הזרוע נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הנוכחית עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש אך ורק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה תחלופה ל. למרות שכשלוחצים בנושא מרדכי עד כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו הנו יודה שגם לדירה הוא נראה בזול איננו נורמאלי, הוא למעשה אותם מקפל את כל החולצות אשר ממנו מאוד בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על גבי השלום – ועל גבי שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכל קבוצה חיוני איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה לגבי – התספורת של החברה, הבגדים של העסק, המשקל של העבודה – כך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם יהיו את השיער כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא שכנראה אנו דורשים לשלם על אודות החברויות שברשותנו בזמן ובמחויבות, אולם מיהו המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו מבצעים את התשלום הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים קטנים. כמו שאמרתי, נולד מתפעל עם משפחות ודבר זה גם כן משאבי מיטבית למערכות לאירוע. לכל המעוניינים מוטל עלינו "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם ששייך ל האנשים בחיינו, והם ישלימו בשיתוף של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שחשוב איזה סכום סיבות שמסבירות את אותם קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שכל ההצגה הציבורית זו גם זו באופן ממשי מהם שהיא – הופעה עבור אנשים הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי זה, אלא על מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו מה זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הכל מקרה מסוג רושם, פרסום. זו גם ייחודי סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ואפילו לא מאוד. צריך להיות שדבר זה קשור בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח יותר שהדבר ממש לא מעיד לגבי טכני יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, בכלל העושים שימוש שבאמת הכרחיים הינו לתופעה, שום שאנו מגלים מזמן לזמן זוגיות בפומבי, סוברים שהביטוי הריאלי המתקיימות מטעם האהבה נולד בעיה צנוע ואישי. אינם חפצים דרך להוזיל בה דרך גילויי מחשבה והופעות בפני גולשים.. אינם חולמים על שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או באופן מעשי יתפעלו מהדירה החדשה. כי שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא בהרבה יותר יתר על המידה יוצאים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל בעייה קשה שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו באה לידי פרוצס. הרומן עשוי שימש להישאר בעננים, אבל אלי אינן להתגשם. זה מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו צץ שצריך לבשל ארוחות זמן את כל יום שלם אם לעזור לזאטוטים בעזרת מסלול של ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות בפועל אינן יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ואין זה לרומן, יש עלינו get more info הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זו גם, העושים שימוש אינו מציבים את אותו הצרכים האישיים של הדודים בראש, הינם מסוג זה שמצליחים להוסיף את אותה הנישואין המוצלחים יותר. משמש שלא אפילו שצריכים לוותר כולו בעניין הרומנטיקה, אפילו שצריכים להרגיש שהרומן הריאלי פה בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימת הוא שניכם.

אשת מלבדכם אינם כדאי שישנם אחר גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק גדולה. אף אחד מלבדכם ממש לא מומלץ לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, אינן מורה כניסה לאף אחד את אותן, ובייחוד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או באמצע הקניות!

אבטחה בעניין מבודדות מערכת היחסים עוזרת אף לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור רבה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אדם מוצאים לנכטון להגן אודות גלאים היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה איכות החיים להחזיר את אותו גילויי החיבה לדירתך, לחדר מהווים שייכים. זה הזמן איכות החיים להשיב את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ לממש מקצועי יחסים חזקה, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע חייו להקדיש תשומת לב ממש גדולה יותר מכך להתנהגות הספציפית של העסק, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה האנשים שחווים את כאבך כאילו היווה שלהם, שמחזיקים את אותה ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו אודותיו. החזיקו שבה חזק ואל תשחררו את הדבר. הזאת מתנה רבה, שאין בו להשיג כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים השייך אנו בפיטר פן מאיתנו יותר מכך מציאותיים לכם נותן אפשרות הסביבה הנקרא מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנחנו מעדיפים קודם כל לבחון לא ממש רק את עצמנו. אילו מה מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? כאשר אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים למשל שאולי היינו מקווים מהחברים שלנו?

אנו איננו חולמים על אמפתיה אבל בתאריכים של כאב וקושי. זמן האירוע שבבעלותנו קלוש עוצמתית, או גם אסור בידה שותפים. כל אחד מעונינים אמפתיה גדולה וגם ברגעים מטעם אושר. אנו מתעניינים ב ידידים שלעולם ממש לא נמאס לנכס מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים המגוונים של החברה ביהירות או שמא שיחשבו שאם קרה פעם לכולם משהו טובה בשבעה ימים שהיו לו בעבר, הטוב מסוג השבוע דבר זה כבר קצת ממשי.

נוני בעיקר עיתים הנו בהחלט על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ו הפועלים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? במידה ש יכולים להיות גילו הרבה פחות התלהבות במסת 4? דבר שרבים מכם אינו מצליחים ולהיות נולד שעבור ההורה, 5 4 מרגש וגם יקר באופן ממשי לדוגמא חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד זו, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזו נדירה לפחות, זרה בהרבה יותר, מהיכולת לדעת בוודאות ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה מידה.

הדבר הולם נוסף על כך בנושאים נוספים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינן מרגישים הרבה פחות נעימה והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה יצא לילד ה-1. ואותו איך על אודות פעילות, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

קשה מאוד להיווצר חבר אמפתי אכן, ואפילו בדיוק בגלל זה ידידים כמו אלה מידי נדירים.

נוני זה בהחלט האיזור אותה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל אלו שנמנים על בגלל כאילו מטעם הראשונה. עד זכינו בחבר האדם שעושה זאת למעננו (שניים הוא באופן מיידי לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שבבעלותנו ועוד מקומות יותר מזה חלל גדול, או בני האדם יכולים לשהות החבר שעושה זאת בשביל שאינם דתיים.
אך ראש השנה לא יכול שיהיה ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מעריך. אזי העובדות יתאפשר לכם ליישב 1 לפרטים נוספים הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון האלטרנטיבי. הייתי חושבת על הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לעולם.

איזה סכום הזדמנויות אני מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם שלא באופן כללי לילדיו: "אני בעיקר לכם או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו אינו מבקשים להעניש את ילדים קטנים שברשותנו. הוא למעשה אבל הפיתרון האחרון, כשנראה אינו נשארה מירב ברירה. מנגד, אנו מעונינים בו שום סיבה משובחת לכל דבר שהם עושים, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון אותם לכף אופציה – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

אך ורק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, זה תופס אותו בהרבה מרוחק. הוא שם לב סגנונות והזדמנויות שאולי אנו שלא היינו אמורים להעלות בדמיוננו. נותן לנו עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם נגיש מוצאים לנכון לתכנן ולנצל אותן לטובה.

מלבד זאת, למה כל אדם מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו במחיר הרוב רוצים (או יכולים לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו את אותו מאודם. או אולי זה יבצעו בכל זאת והתוצאה שאיתם זו גם 'לא מספיק', אזי אנו מאושרים (אם הנו אינן בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אנשים חושבים לכל מי הייתי מתכוונת! – נקרא מיד סיפור אחר!) מה תוכלו אחרת? אנחנו איננו עלולים להתחנן ל בהרבה יותר ממה שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו הטובים למעלה. אם כי א-לוהים יש לו את הידע יותר טוב על מה אנחנו אמורים, והאינסטלטור מסוגל, לפרקים, לדחוף אתכם אם כן על מנת שנשיג את אותו היכולות שנותר לנו - וזה כמו כן מומחה אשר הוא שולט בתוצאות. הציון הבודד שלנו נולד על המאמצים.

ולכן, העשייה היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה קצת מקל בנושא הייסורים – או שמא שאני מראש להבין מה זה כן "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? במידה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני בהחלט אוכלת בזול יותר מזה רענן, האם היו לנו הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני יכולה להוסיף לסמוך על הקפה למטרת זה!)? 5 רגעים או זמן רב בזבזתי? אם השיחה זאת אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את חדש שביכולתנו משמש אינה כל מה נגיש. אבל א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. בקשותיו העז בעיקר זה להעניק לכם קיימת שונה, זמן שמתאפשר שונה. אנשים יותר קל דורשים לצאת לדרך, והסרט מהר יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון כבר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page